Cuibul de Design –  este denumirea comerciala a S.C. CUIBUL DE DESIGN SRL cod fiscal RO 37222197 , cu numarul de inregistrare in Registrul Comertului J40/ 3509/16.03.2017 si adresa in Str. Anton Bacalbasa, nr.5, bl. 55, ap 81, sector 4, Bucuresti cont curent: Banca TRANSILVANIA,  IBAN RO93BTRLRONCRT0388783101 in calitate de VANZATOR.

Cuibul de Design este marca inregistrata OSIM.

Marca este un semn susceptibil de reprezentare grafica servind la deosebirea produselor sau a serviciilor unei persoane fizice sau juridice, de cele apartinând altor persoane.

Dreptul asupra marcii  este dobandit si protejat prin inregistrarea acestora la OSIM, in conditiile legii nr. 84/1998.

Drepturile titularului marcii sunt confirmate prin certificatul de inregistrare a marcii.

Inregistrarea marcii confera titularului un drept de folosire exclusiva a marcii pentru produsele si/sau serviciile pentru care s-a efectuat inregistrarea, precum si dreptul de a interzice tertilor folosirea marcii sau imitarea sa frauduloasa.

CUMPARATOR – reprezinta persoana fizica sau persoana juridica care isi face un Cont in site si care ii permite acesteia sa achizitioneze produsele si serviciile Cuibului de Design in calitate de VANZATOR.

CLIENT – reprezinta o persoana fizica sau juridica care are acces la site sau la orice continut al site ului prin intermediul mijloacelor de comunicare prin care Cuibul de Design le pune la dispozitie crearea unui Cont de utilizator.

CONT – reprezinta sectiunea din site care permite clientilor introducerea unei adrese de email si o parola care permite acestora lansarea comenzilor sau a cererilor de mobilier personalizat catre Cuibul de Design devenind Cumparatori.

SECTIUNEA FAVORITE – bifa “inima” reprezinta lista produselor favorite din cadrul site ului si  apartine fiecarui utilizator in parte, acestea nefiind considerate comenzi pana la lansarea acestora in cosul de comanda si trimiterea explicita cu toate datele necesare pentru comanda.

COSUL DE CUMPARATURI – bifa “cos”, reprezinta produsele destinate comenzii.

COMANDA – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

BUNURI SI SERVICII – reprezinta orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

CAMPANIE – reprezinta o actiune intr-un timp dat, de promovare si vanzare a unor produse si servicii

CONTRACT LA DISTANTA  – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

CONTRACT DE VANZARE – CUMPARARE – reprezinta contractul destinat mobilierului personalizat incheiat intre Vanzator si Cumparator, cu prezenta fizica si simultana a ambelor parti.

CONTINUT – reprezinta:

  • toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

TERMEN DE LIVRARE – termenul care curge de la intrarea platii cumparatorului in contul Cuibul de Design pana in momentul sosirii in tara/ la locatia cumparatorului, a produsului comandat.

TERMEN DE MONTAJ –  este stabilit ulterior livrarii mobilierului in maxim 7 zile de la termenul de livrare. Acesta este luat in considerare in cazul mobilierului modulabil: bucatarii, dulapuri, dormitoare, biblioteci etc. si este stabilit impreuna cu cumparatorul.

 Explicarea unor termini folositi in descrierea produselor:

  • MDF(din engleză: Medium Density Fibreboard) este un material folosit în industria mobilei, de o calitate mai ridicata fața de Placa aglomerata din lemn. MDF-ul se obține din bușteni, dar și din resturi decojite care sunt lipite cu rășini și extrudate în placi.
  • MDF FURNIRUIT – PLACA DE MDF CU APLICATII DE FURNIR Pentru producţia furnirului, bustenii sunt taiati în straturi subţiri, numite „fasii“ sau „felii“, care sunt apoi lipite pe placi MDF, folosind adezivi speciali. Un produs natural unic, furnirul este folosit pe scară largă pentru designul de mobilă din clasa superioara şi amenajari interioare în spaţii comerciale şi spaţii casnice.

După ce furnirul este lipit pe placa, este presat respectand o gama variata de cerinte. Aceste placi furniruite trec apoi prin diferite etape de finisare, rezultand o suprafaţa finita neteda.

  • MDF VOPSIT MAT – peste placile de MDF sunt aplicate mai multe straturi de pregatire a vopsirii precum si mai multe straturi de vopsea.
  • MDF VOPSIT LUCIOS – peste placile de MDF sunt aplicate mai multe straturi de pregatire a vopsirii precum si mai multe straturi de lac care ii confera materialului final un efect lucios.
    PAL MELAMINAT – PAL-ul finisat prin acoperirea fetelor cu un material realizat din film de melamina. In general este folosit la mobilierul unde expunerea la uzura este mai mare.
  • MATERIAL TEXTIL – Un material textil, adesea folosit la plural, materiale textilesau doar textile (cuvant originar din latinescul texere = a țese, a tricota), este un material flexibil, constând dintr-o rețea de fibre naturale, sintetice sau un amestec al acestora, care sunt toarse prin diferite procedee manuale sau mecanice. Textilele pot fi produse prin țesereimpletireinodarecroșetare si prin presare.
  • PIELE NATURALA este un material obținut prin prelucrarea pielii  Pana sa ajunga la forma finita, produsul trece prin mai multe etape de fabricare. Pielea se întrebuințează la confecționarea huselor mobilierului moale: canapele, fotolii, huse de pat etc.
  • PIELE ECOLOGICA – Pielea ecologica este o piele sintetica asemanatoare celei naturale in sensul ca, acest tip de piele este biodegradabila( poate fi degradata de factori biologici de ex. de microorganisme ) Fiind biodegradabila asemeni celei naturale, aceasta piele a capatat denumirea de piele ecologica spre a o deosebi de alte materiale sintetice care nu sunt biodegradabile ( lipsa acestei proprietati conduce la poluarea mediului).
  • MOBILIER MODULABIL – produsul finit de mobilare este alcatuit din mai multe module care il alcatuiesc – (din aceasta cauza piesele de mobilier vin coletate separate, montajul mobilierul fiind realizat folosind schite destinate montarii acestuia).
  • POLIURETAN – Poliuretanul este un material cu proprietati deosebite. In functie de structura si de compozitia sa chimica, acest tip de polimer poate fi dur sau elastic. Este folosit la umplutura mobilierului moale: canapele, fotolii, spatarul si structura de pat etc.
  • MEMORY FOAM – este o  spuma vascoelastica, care este realizata din poliuretan de mare densitate. Proprietatea principală o reprezinta faptul că fiind sensibila la temperatura, se adaptează formei corpului pe masura ce acesta o încalzeste.

Explicarea categoriilor de produse destinate comenzilor online din cadrul siteului:

  1. Comanda-ti mobilierul!
    Aceasta categorie include mobilier pentru living, dining, dormitor precum si alte categorii de mobilier destinate amenajarii locuintei. Mobilierul este produs de diferie branduri recunoscute in plan international (vezi lista de furnizori).
  2. Comanda-ti bucataria!
    Aceasta categorie include diferite modele de bucatarii produse de catre furnizori recunoscuti in plan international (vezi lista de furnizori).
  3. Comanda-ti decoratiunile!
    Aceasta categorie include diferite modele de covoare, corpuri de iluminat precum si alte decoratiuni destinate amenajarii locuintei.  Aceastea sunt produse de catre branduri recunoscute in plan international.

Cum sa comand?

Fiecare produs contine:

  • – date tehnice;
  • – dimensiuni;
  • – materiale;
  • – culori;
  • – termen de livrare;
  • – informatii despre tara de provenienta sau despre furnizor.

In cazul in care se doresc detalii suplimentare in alegerea unui produs, asteptam intrebarile dumneavoastra pe adresa de email: contact@cuibuldedesign.ro .

In dreptul fiecarui produs poate sa apara optiunea de adaugare in cos si/sau optiunea: cerere de comanda personalizata.

La adaugarea in cos, apare optiune de plata a produsului, care se poate realiza prin transfer bancar.

Comanda dumneavoastra este trimisa pe adresa de email, iar noi va contactam in cel mai scurt timp pentru detalierea informatiilor.

Daca se selectioneaza optiunea cerere de comanda personalizata, cererea dumneavoastra este trimisa pe mail iar noi va contactam in cel mai scurt timp pentru detalierea informatiilor in vederea personalizarii produsului ales de dumneavoastra.

Ce inseamna personalizarea produsului?

Mobilarea unei locuinte reprezinta un proces complex. Toate produsele de mobilier pot fi personalizate in diferite dimensiuni, culori si finisaje.

In functie de preferintele dumneavoastra cat si de mostrele puse la dispozitie de catre furnizorii nostri, putem crea produse de mobilare si accesorizare inovative, care sa se potriveasca atat spatiului cat si stilului de design abordat.

De ce sa comanzi la noi?

  1. Selectie in trend – suntem mereu informati de noile trenduri si actualizam site ul a.i. dumneavoastra sa beneficiati de cele mai noi si inovative produse destinate mobilarii si accesorizarii locuintei.
  2. Produse originale – colaboram cu cei mai recunoscuti furnizori de pe piata internationala cu o vechime de peste 70 de ani in producerea mobilierului si a decoratiunilor.
  3. Preturi corecte – produsele sunt afisate la pretul de lista al producatorilor, includ servicii de buna calitate, showroomul online excluzand cheluielile unor showroomuri fizice existente pe piata, cheltuieli care de multe ori se regasesc in produsul finit.
  4. Consultanta gratuita – pentru orice produs comandat la noi beneficiati de consultanta gratuita specializata. Experienta noastra de peste 15 ani in domeniul mobilarii si amenajarii locuintelor va sta la dispozitie.
  5. Personalizarea comenzii – ati alege un produs dar el nu se potriveste ca dimensiune sau paleta coloristica nu se potriveste in ambientul dumneavoastra, noi il putem personaliza atat ca modularitate cat si cromatic.
  6. Livrare si montaj – acordam servicii de livrare gratuita in Bucuresti si imprejurimi pentru comenzile de peste 1000 Ron, pentru accesorii si decoratiuni. Acordam servicii de livrare si montaj gratuit pentru mobilierul modulabil la comenzi de peste 5000 Ron.
  7. Contracte comerciale – garantam produsul comandat prin Contacte comerciale de tip vanzare- cumparare.
  8. Garantie – garantia mobilierului livrat si montat de catre noi este intre 3 si 5 ani in functie de specificatiile fiecarui produs in parte.
  9. Mentenanta – din dorinta ca amenajarea Cuibului tau sa reprezinte un confort vizual dar si tehnic in timp, oferim servicii de mentenanta.

Cum se face livrarea?

Livrarea se face printr-o firma de curierat sau prin firme colaboratoare, in perioada specificata in pagina fiecarui produs. Perioada de livrare poate varia de la 10 zile pana la 60 de zile lucratoare.  Mai multe detalii sunt stipulate in Contractul de vanzare-cumparare. Termenul de livrare se scurge de la data intrarii platii in contul Cuibul de Design.

Cum se face montajul?

Montajul se face de catre firme specializate colaboratoare. Programarea se face intr-un termen stabilit de comun acord cu beneficiarul. Programarea de montaj se poate face in minim 7 zile de la livrarea mobilierului. Mai multe detalii sunt stipulate in Contractul de vanzare-cumparare.

Pentru mobilierul de bucatarie montajul nu include racordarea la reteaua de energie electrica, gaze si  apa, acestea se fac de catre firmele specializate  alese de catre beneficiar, independent de serviciile acordate de catre Cuibul de Design.

Cuibul de Design acorda gratuit incorporarea aparaturii electrocasnice in mobilierul de bucatarie numai daca acesta este achizitionat impreuna cu mobilierul de bucatarie. In caz contrar serviciul se va taxa separat iar cumparatorul va achita contravaloarea serviciilor de incorporare.

Cum se calculeaza pretul final?

Pentru comenzile de peste 1000 Ron pentru accesorii si decoratiuni cat si pentru mobilierul modulabil la comenzi de peste 5000 Ron pretul final este cel afisat in pagina fiecarui produs.

Pentru produsele sub aceste limite de suma, pretul final se calculeaza dupa cum urmeaza: pretul produselor comandate (afisat la fiecare produs), la care se adauga pretul transportului si de la caz la caz, o taxa  pentru bunuri voluminoase si grele, o taxa de manevrare. Toate acestea sunt anuntate inainte de confirmarea comenzii.

Preturile sunt exprimate in RON si includ TVA.

In cazul in care furnizorii externi anunta o majorare a pretului, Cuibul de Design poate schimba preturile de pe site fara a raspunde fata de clientul final.

Pentru comenzile deja lansate, aceste modificari nu vor afecta pretul de achizitie.

In cazul in care furnizorii externi scot din productie un produs aflat pe site si Cuibul De Design este anuntat in timpul lansarii comenzii, acesta din urma va anunta clientul in scris si se va proceda la alegerea de comun acord a unui alt obiect de mobilier sau la returnarea platii. Aceasta situatie este foarte rara, dar se poate intalni in maxim doua, respectiv trei saptamani de la lansarea comenzii.

Cum se confirma o comanda?

La primirea fiecarei comenzi, un specialist de la noi va contacteaza atat in scris cat si telefonic pentru confirmarea fiecarui detaliu in ceea ce priveste comanda dv.

Pentru mobilierul personalizat se stabilesc intalniri la sediul nostru pentru clarificarea fiecarui detaliu tehnic si estetic. La personalizarea comenzii, in functie de modulele cat si de finisajele alese, pretul se poate modifica in minus sau in plus. Acesta se confirma cu beneficiarul si este trecut impreuna cu toate detaliile in anexa Contractului de vanzare-cumparare.

Contractul de vanzare – cumparare impreuna cu anexele atasate acestuia reprezinta documentul care atesta si garanteaza atat clientului cat si Cuibului de Design atat obiectele si toate detaliile unei comenzi cat si termenele clare si conditiile la care se supun ambele parti pentru finalizarea cu succes a comenzilor.

Inainte de plasarea oricarei comenzi, clientii se obliga sa citeasca rubrica Termeni si Conditii. Prin plasarea oricarei comenzi se ia in considerare acceptul clientilor asupra Termenilor si Conditiilor stipulati in site.

Contractul de vanzare – cumparare, este incheiat pe durata determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat, in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul Document.

Cum se face plata si facturarea?

Plata produselor se face prin transfer bancar la lansarea comenzilor. In cazul comenzilor personalizate, plata se realizeaza prin transfer bancar conform Contractului de vanzare-cumparare.

Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON, folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat.

Cuibul de Design nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura sau de imposibilitatea deducerii unor cheltuieli datorita informatiilor furnizate incorecte de catre Client.

Facturile se emit astfel: pentru platile efectuate anterior primirii produselor si serviciilor se emite factura de avans, iar la livrarea produselor se realizeaza factura de storno si factura finala. Pentru corectii (anulari, retur) se emit facturi de storno. Toate facturile sunt emise si inregistrate automat si incluse in raportarile fiscale. Nu se accepta corectii, cu exceptia acelor modificari ale facturilor efectuate. Este bine de selectionat de la inceputul lansarii comenzii: in ce calitate se face achizitia Persoana fizica sau Persoana juridica.

Cuibul de Design ofera posibilitatea de a achita comenzile doar in avans prin transfer bancar. Optiunea de Plata in numerar la livrare la curier nu este acceptata.

Cum pot renunta la o comanda?

O comanda este luata in considerare si este prelucrata catre comanda furnizor extern numai dupa efectuarea platii acesteia.

Ca si cumparator pentru a renunta la o comanda va rugam sa ne scrieti pe adresa contact@cuibuldedesign.ro

Se poate renunta la o comada in maxim o saptamana de la plata ei in cazul in care aceasta nu este personalizata. In cazul comenzilor personalizate se regasesc detalii in Contractul de vanzare-cumparare.

In cazul in care Clientul renunta la o comanda nepersonalizata cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat, suma aceasta va fi rambursata de catre Cuibul de Design in maxim 14 zile de la data la care Cuibul de Design a luat la cunostinta de acest fapt.

Acest fapt se ia in consideratie in cazul obiectelor de decor si nu a comenzilor de mobilier personalizate care nu se pot returna, in cazul renuntarii la comanda, ambalajul original trebuie sa fie intact si obiectul fara defectiuni datorate asamblarii sau a manipularii defectuase de catre client. In cazul in care Cuibul de Design observa aceste fapte, cumparatorul poate sa primeasca rambursarea doar a unei parti din valoarea obiectului comandat.

Cuibul de Design isi rezerva dreptul de a limita accesul la comanda sau de a anula comenzile deja plasate in urmatoarele cazuri: plasarea si refuzarea a mai mult de doua comenzi deja confirmate adresa de email contact@cuibuldedesign.ro , folosirea unui limbaj tendentios, incalcarea dreptului de proprietate intelectuala etc. sau in cazul in care clientul ar putea prejudicia in vreun fel Cuibul de Design.

Pentru finalizarea unei comenzi clientul trebuie sa se asigure ca toate informatiile sunt corecte, asumandu-si datele transmise. Cuibul de Design nu raspunde pentru datele eronate transmise in fisa de comanda.

Cuibul de Design poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:

  • In cazul esuarii sau nevalidarii tranzactiei online.
  • In cazul refuzului/ neacceptarii de catre banca emitenta a tranzactiei.
  • In cazul in care clientul ne furnizeaza date incorecte sau incomplete.
  • Cientul are o activitate nefasta care produce daune sau incurcaturi site-ului www.cuibuldedesign.ro
  • Clientul are mai multe intentii esuate si neclare fata de ceea ce vrea sa comande.
  • Clientul nu vrea sa urmeze procedura de lucru cu specialistii nostri.
  • Clientul refuza sa semneze contractul de vanzare-cumparare in cazul comenzilor personalizate.
  • Livrari sau montaje precedente esuate din pricina clientului.
  • Plasarea si renuntarea la mai multe comenzi consecutiv intr-un interval scurt de timp.

Produse si servicii

Produsele promovate si vandute de catre Cuibul de Design sunt obiecte originale fabricate de catre branduri de renume internationale. Va invitam sa vizitati Rubrica Furnizori pentru a descoperi originea si o varietate mult mai larga de produse. In cazul in care un produs de pe site ul unui furnizor nu se afla in lista noastra de produse si sunteti direct interesat,  va rugam sa ni-l trimiteti pe contact@cuibuldedesign.ro si revenim in cel mai scurt timp cu o oferta personalizata.

Cuibul de Design poate retrage o oferta sau un produs de pe site fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un potential client.

Accesoriile sau alte produse aflate in fotografiile de prezentare nu intra in costul produsului destinat vanzarii. Explicatiile de pe fiecare pagina fac referire exacta la produsul destinat vanzarii. Va stam la dispozitie pentru clarificarea oricarei comenzi pe contact@cuibuldedesign.ro

Cuibul de Design achita lunar taxa de mediu pentru colectarea ambalajelor. Sustinem Mediul Inconjurator prin promovarea furnizorilor responsabili de achizitionarea materiei prime de la surse controlate in realizarea obiectelor de mobilier si promovam numai bradurile originale.

Furnizori, livrare, transport si montaj.

Furnizorii nostri sunt prezenti in pagina dedicata special lor, iar cumparatorii se pot informa atat de istoricul cat si de calitatea obiectelor cumparate.

Livrarea se realizeaza cu firme specializate in transportul international si intern, parteneri Cuibul de Design.

Montajul mobilierului personalizat – modulabil, se realizeaza cu firme specializate, partenere Cuibul de Design.

Toate termenele si conditiile de livrare si de montaj in cazul mobilierului personalizat sunt stipulate in contractul de vanzare – cumparare.

Cuibul de Design nu accepta comenzi sau modificari telefonice.

Cuibul de Design va emite catre client toate documentele necesare menite sa ateste achizitionarea produselor si serviciilor conform legislatiei in vigoare.

Intre fotografie si produsul fizic pot exista anumite diferente, prin comanda ferma clientul isi asuma aceste diferente.

In cazul in care cumparatorul are Adresa de livrare in Bucuresti sau in imprejurimi, achizitia obiectelor de mobilier sau a accesoriilor aflate pe site nu va atrage alte costuri. In cazul in care Adresa de Livrare se afla in alte localitati fata de Bucuresti si Jud Ilfov costurile de transport si de montaj se vor calcula separat, iar clientul va fi informat inainte de confirmarea comenzii sau de incheierea Contractului de Vanzare – Cumparare. Clientul nu poate solicita ulterior plasarii comenzii un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masurari proprii ale coletului.

Timpul de livrare este comunicat la fiecare produs in parte si depinde de timpul de procesare al comenzii de catre furnizor, tipul materialelor din care este confectionat mobilierul sau obiectul de decor, timpul de transport din tara de provenienta a furnizorului extern precum si de vacantele furnizorilor externi.

In cazul comenzilor plasate inainte de vacantele de Pasti, vacanta de vara din August precum si Vacanta Sarbatorilor de Iarna, timpul de livrare se va prelungi cu 2 – 3 saptamani in functie de vacanta fiecarui furnior in parte. Furnizorii externi inchid fabricile in perioada vacantelor.

In cazul mai multor comenzi plasate si a mai multor Furnizori, Cuibul de Design poate face livrarea esalonat in functie de primirea fiecarui produs.

Cumparatorul poate intra in posesia unui produs doar dupa achitarea integrala a acestuia si a serviciilor menite sa finalizeze comanda.

Cuibul de Design va anunta prin email Cumparatorul despre sosirea obiectelor comandate. Dupa anuntare se stabileste termenul de livrare si de montaj in cazul mobilierului personalizat.

In cazul mobilierului personalizat se vor incheia Procese Verbale de Livrare si Montaj. Cuibul de Design se obliga sa asigure Cumparatorului produse de calitate si sa intervina in cazul in care apare orice reclamatie referitoare la produsele oferite. In cazul unei dereriorari minore pe parcursul transportului sau al montajului Cuibul de Design va proceda la remedierea problemei intr-un nou termen stabilit de comun acord cu furnizorul extern si va anunta cumparatorul in scris toate detaliile. In cazul mobilierului modulabil comanda nu se poate returna. In cazul sosirii obiectelor de decor deteriorate in ambalajul original, cumparatoarul poate returna comanda pe costul lui in ambalajul original.

La sosirea bunurilor, cumparatorul se obliga sa stabileasca impreuna cu Cuibul de Design data livrarii.

In cazul in care cumparatorul nu poate sa primeasca comanda din diferite considerente sau din cauza stadiului in care se afla cu amenajarea, acesta se obliga sa plateasca taxe de depozitare si va fi anuntat in scris de costul acestora.

Clientul se obliga sa puna la dispozitie un mediu propice livrarii si asambalarii mobilierului, Cuibul de Design nu raspunde de calitatea peretilor sau a finisajelor interioare gasite la fata locului. In cazul peretilor de rigips recomandam ramforsarea lor in cazul achizitionarii mobilierului cu corpuri suspendate.

Cuibul de Design respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si niciun membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate prin Cuibul de Design.

Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, astfel cum aceasta a transpus Directiva 1999/44/CE privind vanzarea de bunuri de consum si garantiile conexe sau daca in prezentarea produsului este precizat un termen extins de garantie se aplica termenul mai lung.

Clientul se obliga sa ceara in scris ( contact@cuibuldedesign.ro)  orice informatie care ii este neclara despre garantia si intretinerea mobilierului achizitionat prin Cuibul de Design.

Cuibul de Design sta la dispozitia cumparatorilor cu servicii de mentenanta care ies din aria de garantie, contra cost, costul fiind calculat in functie de necesitatea fiecarui client in parte.

Informatii privind DEEE

  • Deseurile de echipamente electrice si electronice, DEEE, pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.
  • Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:
    • Clientii  au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice DEEE  ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;
    • Colectarea acestor deseuri DEEE se va efectua prin serviciul public de colectare a DEEE, prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE .
  • Puteti accesa lista punctelor de colectare: https://www.ecotic.ro/puncte-de-colectare/
  • Clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate la momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie;

Confidentialitate

Cuibul de Design nu solicita clientilor sau utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail, telefonic, SMS, etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi, carduri bancare sau parole personale.

Clientul raspunde pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.

Orice tentativa de fraudare a site ului sau a continutului acestuia realizate de catre un tert extern vor fi rezolvate de catre Instanta Judecatoreasca.

Cuibul de Design nu raspunde de continutul site ului furnizorilor externi, pentru aceste site uri responsabilitatea o poarta acestia.

Cuibul de Design nu poate fi atras la raspundere pentru politica de pret de pe site in comparatie cu alte site-uri. Fiecare companie isi are propriile costuri ale serviciilor implicate in costul final al fiecarui produs. Clientul are discernamantul si liberul arbitru de a alege compania de unde sa achizitioneze produsul respectiv. Cuibul de Design nu este obligat sa realizeze aceleasi promotii pe care le fac alte firme care comercializeaza aceleasi produse.

Forta Majora

Nici una din partile aflate in procesul de achizitie ( contractante) nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea, sau executarea necorespunzatoare, totala sau partiala, a oricaruia dintre obligatiile ce revin partilor prin luarea la cunostinta a acestor termeni si conditii sau prin semnarea Contractului la distanta sau  Contractului de vanzare – cumparare, in caz de forta majora.

Prin forta majora se intelege orice imprejurare sau eveniment, independent de vointa semnatarilor si acceptat de legislatia de pe teritoriul Romaniei la data semnarii prezentului contract.

Partea care invoca Forta Majora, trebuie sa o notifice in scris celeilaltei parti in termen de 15 zile de la data producerii, iar acest lucru trebuie dovedit prin documente, inscrisuri, fapte, etc.

Partea care invoca Forta Majora si nu aduce documente doveditoare si/sau nu notifica in termen de 15 zile, decade din dreptul de a uza de acest fapt.

In caz exceptional din cauza unui caz fortuit pricinuit de transportator sau de catre furnizor litigiile se vor rezolva pe cale amiabila printr-un acord scris in care se va agrea o situatie benefica atat pentru Cumparator cat si pentru Cuibul de Design.

Tentativele de acces neautorizat la platforma de site www.cuibuldedesign.ro precum si orice incercare de frauda vor fi raportate autoritatilor competente.

Orice conflict aparut intre S.C. Cuibul de Design S.R.L.  si clientii sai, se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti.

Fiind de acord cu aceste Conditii de utilizare, clientul isi asuma in totalitate drepturi si obligatii ce decurg din utilizarea site-ului www.cuibuldedesign.ro.

Contact Cuibul de Design

Pentru ca „ Ideile sunt radacinile creatiei!” parerea dumneavoastra este foarte importanta pentru noi!

Asteptam sugestii si intrebari pe  contact@cuibuldedesign.ro sau telefonic la numarul de telefon 0743 043 842. Interval de luni pana vineri intre intervalul orar – 10.00 – 18.00.

Multumim pentru oportunitate!

Echipa Cuibul de Design.